شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

فریاد یا حسین (ع) از ناوشکن جماران در خلیج عدن

همزمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در سی و دومین ناوگروه اعزامی نداجا به شمال اقیانوس هند و خلیج عدن برگزار شد.

کرمانشاه نیوز:این مراسم معنوی و مذهبی با حضور رزمندگان اعزامی ناوگروه مزبور شامل فرماندهان ، افسران ارشد، درجه داران، تکاوران و تفنگداران دریایی بر روی عرشه (پاشنه) ناوشکن تمام ایرانی جماران و ناو پشتیبانی بوشهر برگزار شد.

در این مراسم پرسنل ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) با قرائت زیارت اربعین، حدیث کسا، عزاداری ، سینه زنی و استماع سخنرانی مذهبی یاد و نام بزرگ شهید دشت عاشورا را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم مذهبی که با نظارت دریانوردان و سایر کشتی های تجاری و نفتکش های عبوری ایرانی و خارجی همراه بود ، رزمندگان نیروی دریایی با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و نوحه سرایی باردیگر بر ولایت مداری سفیدپوشان نداجا با امام شهیدان دشت کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

این ناوگروه رزمی که ماموریت خود را از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در (بندرعباس) و همزمان با عاشورای حسینی آغاز کرده بود در مسیر انجام ماموریت به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان پس از عبور از تنگه هرمز، راس الکوه، دریای عمان، راس الحد، دریای عربی، جزیره مصیره، راس المدرکه، مجمع الجزایر کوریا و موریا، راس المربط، المکلا، راس الفرتاک، راس الکلب، خلیج عدن، کشور جیبوتی، جاروب، بندر لاسک، شارخط، الشیر، راس الزولوما، الخَور، راس الاراه عبور کرده است .

سی و دومین ناوگروه نداجا تاکنون از جیبوتی و بندر صلاله عمان بازدید داشته است.

ناوگروه مزبور اکنون در حال انجام گشتزنی و رصد عملیاتی تحرکات تمامی شناورهای تجاری و نظامی در منطقه یاد شده به منظور مقابله با اقدامات احتمالی دزدان دریایی است تا امنیت راه های دریایی تامین شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی