شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

۳۲ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

"سامی العسکری" عضو کمیته روابط خارجی در گفتگویی اظهار داشت: حج گذار عراقی که ریاض حکم گردن زدن وی را صادر کرده از شهروندان عراق می باشد و حتی اگر پس از تحریک احساسات وی جملاتی از او شنیده شده باشد سعودی حق صدور چنین حکمی را ندارد. دشمنی و کینه دیرینه ی سعودی با شیعیان در لبنان، ایران، عراق و حتی در قطیف آشکار است، این نظام بربری آزادی را سرکوب می کند و غرب مدعی آزادی طلبی هیچ اقدامی در قبال وی انجام نمی دهد.

به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

دو روز پیش سایت خبری عراق القانون خبر بازداشت حج گذار شیعه اهل کاظمیه عراق را اعلام کرد، در این خبر آمده بود: حاج عبدالسلام کاظم در هنگام زیارت حرم بقیع (علیه السلام) و در پی تحریک احساساتش با صدای بلند فریاد زده "اللهم اللعن الجبت و الطاغوت"؛ پس از این چند نفر از اعضای موسوم به هیئت امر به معروف ونهی از منکر فورا وی را بازداشت کرده اند و مدعی شده اند وی در بازجویی ها به توهین به عده ای خاص اعتراف کرده است.

 اما دیروز صوت العراق در خبری که بر روی سایت خود آورده اینچنین نوشته است: کمیته روابط خارجی پارلمان عراق در جلسه روز پنج شنبه خود دستگیری یک حج گذار عراقی و صدور حکم اعدام وی را محکوم کرد؛درگزارش این کمیته آمده است: رژیم سعودی یک رژیم بربری است که دشمنی آشکار با شیعه دارد، ریاض حق صدور این حکم را ندارد حتی اگر پس از تحریک این حج گذار سخنانی از وی شنیده شده باشد، وزرات خارجه عراق باید برای نجات این حاجی شیعه هر چه زودتر وارد عمل شود.

"سامی العسکری" عضو کمیته روابط خارجی در گفتگویی اظهار داشت: حج گذار عراقی که ریاض حکم گردن زدن وی را صادر کرده از شهروندان عراق می باشد و حتی اگر پس از تحریک احساسات وی جملاتی از او شنیده شده باشد سعودی حق صدور چنین حکمی را ندارد. دشمنی و کینه دیرینه ی سعودی با شیعیان در لبنان، ایران، عراق و حتی در قطیف آشکار است، این نظام بربری آزادی را سرکوب می کند و غرب مدعی آزادی طلبی هیچ اقدامی در قبال وی انجام نمی دهد.

شبکه های اجتماعی اینترنتی نیز این خبر را به این صورت منعکس کرده اند: "حاج سلام" یکی از اهالی کاظمیه در حالی که در کنار حرم بقیع گریه سر داده بود و با خداوند پیرامون ظلمی که بر اهل بیت (علیهم السلام) نجوا می کرد توسط هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی بازداشت شد، پس از تحریک احساسات وی توسط اعضای این هیئت، حاج سلام جملات لعن به کار می برد، حکم گردن زدن این حج گذار توسط هیئت شرعی صادر شده  و پس از حج امسال اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است روابط عراق و سعودی از سال 1990 و اشغال کویت توسط عراق و سپس ورود ارتش عراق به عربستان به تیرگی گرایید و هم چنان اصلاح نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۳
شیعه کرمانشاه

 چانم فدای رهبر

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی هروقت که دلتنگ می شوم و دلم هوای دیدار یار می کند مینشینم و این عکس را میبینم و این لبخند مرا از تمام غصه هایم رها میکند

هیچ وقت سعادت نداشتم رهبرم را از نزدیک ببینم دستش را ببوسم وعطر چفیه اش را استنشاق کنم بزرگترین آرزویم دیدن مولایم بوده همیشه، ولی امروز دل به دریا میزنم

و یک درخواست از پدر عزیزمان دارم البته نه برای خودم بلکه برای کسی که تا کنون ندیده ام  و حتی نامش را هم نمی دانم

همانطور که تمام ملت ایران مستحضر می باشند رهبر عزیزمان به مناسبتهای مختلف همیشه دل خانواده های زندانیان را شاد می فرمایند

و در زمینه عفو محکومان در دنیا هیچ کس چون مقام معظم رهبری اینگونه با ملاطفت برخورد نمی کند.همانگونه که همه مطلع شدیم

در چند روز گذشته یک محکوم به اعدام دوباره زنده شده است و چون از خبرها شنیدم که دخترانی دارد که بسیار از این امر شاد گردیده اند

و باز هم چون این فرد جرمش عمومی بوده و قتل نفس نکرده است حال که به خواست خداوند دوباره به زندگی برگشته است تقاضای بخشیدن این

شخص را که حتی نامش را نمی دانم از رهبر عزیزمان دارم که به خاطر فرا رسیدن عید بزرگ شیعیان عید غدیر خم دل فرزاندانش را شاد کرده

و اورا مورد عفو قرار دهتد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۵:۲۷
شیعه کرمانشاه

تروریست ها این خودرو را در آن نقطه قرار داده بودند زیرا پیش بینی می کردند

که سید "حسن نصرالله" در روز عید سعید قربان از این منطقه عبور کند.

به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

منابع لبنانی از افشا و خنثی شدن طرح ترور حجة الإسلام و المسلمین سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.

به گفته این منابع لبنانی، بر اساس این طرح، قرار بوده دبیرکل حزب الله در روز عید سعید قربان در منطقه "ضاحیه جنوبیه" بیروت، ترور شود.

در همین حال رسانه های لبنانی ضمن تأیید این خبر، نوشتند: نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند یک خودروی بمب گذاری شده که در چهار راه "المریجه" در منطقه "ضاحیه جنوبیه" قرار داده شده بود را شناسایی و بمب آن را خنثی کنند.

به گفته این رسانه های لبنانی، تروریست ها این خودرو را در آن نقطه قرار داده بودند زیرا پیش بینی می کردند که سید "حسن نصرالله" در روز عید سعید قربان از این منطقه عبور کند.

این رسانه ها همچنین نوشتند: در این خودروی بمب گذاری شده، مقدار بسیار زیادی مواد منفجر جاسازی شده بود لذا در صورتی که منفجر می شد، آسیب زیادی به منطقه می زد و تلفات جانی و مالی زیادی به بار می آورد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۵:۲۱
شیعه کرمانشاه

آیا درست است شخصی معمم که خود را اهل دانش می داند تشیع را با سخنان نادرست خود خدشه دار کند؟!


به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

حضرت آیت الله سید "محمود بحرالعلوم میردامادی" از علمای مقیم نجف أشرف که به ایران سفر کرده بود، قبل از عزیمت به نجف در جمع طلاب و مستبصرین از کشورهای مختلف مقیم قم، به تشریح یکی از آیات قرآن کریم که در باب ولایت آمده، پرداخت و گفت: آیه ۲۰۰ سوره آل عمران از آیات ولایت است. در این آیه خداوند متعال می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ».

این فقیه عالیقدر افزود: کلمه "رابطو" و آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» به ما درس می دهد و امر می‌ کند که برای دفاع از مرزهای عقیدتی آماده و مهیا باشیم. کسانی که به حوزه‌های علمیه وارد می شوند برای انجام امر "رابطو" و عمل به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» و به تعبیر دیگر عمل به آیه شریفه « نفر» که می‌فرماید برای تفقه در دین هجرت کنید، عمل می‌ کنند.

استاد حوزه علمیه نجف تاکید کرد: قم آمدن و نجف رفتن با آن همه مشکلات اقتصادی، سیاسی، خانوادگی، فردی و اجتماعی به ویژه برای مستبصرین یک هوس و هوای نفس نیست بلکه یک هدف و یک حرکت مقدس است، این حرکت عمل به آیه شریفه "رابطو" و آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» و آیه‌ شریفه "نفر" است، کما اینکه بازگشت به شهر و دیار نیز هوس نیست و این بازگشت باید برای رضای خدا باشد و الحمدالله به همین گونه است و همه شما طلاب پاک و مهذب هستید، حوزه شیعه محصلش مخلص و پاک است چون در مسیر اهل بیت علیهم السلام حرکت می کند.

حضرت آیت الله بحرالعلوم با اشاره به بزرگی هجمه دشمنان به تشیع تصریح کرد: امروز شیعه باید هم برای جنگ تسلیحاتی آمادگی داشته باشد و هم برای جنگ فکری و فرهنگی؛ طلاب حوزه‌‌های علمیه باید بدانند که جنگ فکری و فرهنگی از جنگ تسلیحاتی بالاتر است و کسانی که می خواهند در این جبهه سربازی کنند باید عقیده درست داشته باشند تا دچار انحراف نشوند.

این فقیه عالیقدر همچنین گفت: امروز همه سربازان امام زمان علیه السلام در حوزه‌های علمیه باید «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» را بشناسند، "رابطو" را بشناسند، آیه شریفه "نفر" را بشناسند و همه در یک صف مدافع راستین و جان بر کف ولایت اهلبیت علیهم السلام باشند.

ایشان با اشاره به حدیث پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله که فرمودند «انا و علی ابوا هذه الامة»، تاکید کرد: اگر طلبه دستش را از دست پدر در بیاورد و مستقل از صاحب ولایه عمل کند منحرف می شود، طلاب، فرزندان فکری و معنوی امام زمان علیه السلام هستند و طلبه آفریقایی، اروپایی، ایرانی و عراقی تفاوتی نمی‌ کند، حتی مراجع عظام تقلید همه و همه فرزندان امام زمان علیه السلام هستند و باید دست به دست ایشان دهند.

حضرت آیت الله بحرالعلوم خطاب به مستبصرین بیان کرد: خودتان را با خواندن آل یاسن، ندبه، عاشورا به "صاحب الولایه" متصل کنید و اگر دستتان را از دست پدر بیرون آوردید در مقابلتان درّه وجود دارد و سقوط می‌کنید، کسانی که سقوط کردند به درد غرور، تکبر و خود بزرگ‌بینی دچار بوده و در مقابل حق دچار استکبار شدند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه طلبه باید زمان شناس باشد، به ذکر خیر از استاد ابوالحسنی (منذر) رحمة الله پرداخته و بیان کرد: مرحوم آقای ابوالحسنی ۳۵ سال قلم زد. ایشان برای رد شبهه ‌ای که فردوسی شیعه نبوده است کتاب قطوری را تالیف کرد که در آن شیعه بودن این شاعر نامی را ثابت کند. ایشان همچنین برای سیاهپوشی نیز کتاب مستند و مستدلی را تالیف کرد و به شبهات مطرح شده پیرامون این موضوع پاسخ گفت.

این فقیه مقیم نجف با تاکید بر اینکه اگر طلبه یا استاد زمان شناس نباشد صید می شود، ادامه داد: به عنوان نمونه برخی که خود را از اساتید برجسته می دانند "کعب الأحبار" را به شیعه نسبت می‌ دهند، حال باید از این فرد پرسید که "کعب الأحبار" چه کسی است؟ اهل سنت در کتاب‌هایشان نقل کرده‌اند که "کعب الأحبار" لقب صدیق را دزدید و به "ابوبکر" داد، "فاروق" را دزدید و به "عمر" داد، شورای شش نفره را القا کرد و به عمر پیشنهاد داد و ده‌ها موضوع از این دست، که همه در کتاب‌های عامه نقل شده است.

استاد حوزه علمیه نجف با بیان اینکه امامان و شیعیانشان لحظه ای با یهود سر سازش نداشته و نخواهند داشت خاطر نشان کرد: آیا درست است شخصی معمم که خود را اهل دانش می داند تشیع را با سخنان نادرست خود خدشه دار کند؟!

ایشان در پایان با تاکید بر اینکه طلاب باید بصیرت را در دوران تحصیل به دست آورند خاطر نشان کرد: از فرصت طلبگی‌ به خوبی استفاده کنید تا بتوانید مدافع و سرباز راستین و حقیقی برای دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و "صاحب الولایه" باشید و تا انتهای عمر در این مسیر ثابت قدم و استوار بمانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۵:۴۱
شیعه کرمانشاه

20 هزار نفر برای حج و 20 هزار نفر دیگر برای ادای عمره. در حال حاضر در مجموع چهار میلیون مسلمان در فرانسه وجود دارد.

به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که "لویس بلین" کنسول فرانسه در عربستان در أیام حج با سوار شدن بر یک موتور سیکلت در نقاط مختلف شهر مکه مکرمه می گردد تا با حجاجی که از فرانسه به عربستان آمده اند آشنا شود.

وی در این باره گفت: هدف بنده از این کار علاوه بر آشنا شدن با حجاج فرانسوی، ارائه خدمات به آنان و کمک کردن به این حجاج است. بنده همچنین قصد دارم مشکلاتی که برای حجاج فرانسوی رخ می دهد را برایشان حل کنم.

"لویس بلین" در ادامه افزود: امسال 20 هزار نفر از فرانسه برای ادای مناسک حج، به عربستان سعودی آمده اند. البته بر اساس توافق انجام شده میان فرانسه و عربستان، این تعداد افراد نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین گفت: در مجموع در طول یک سال 40 هزار مسلمان فرانسه برای حج و عمره به عربستان می آیند. 20 هزار نفر برای حج و 20 هزار نفر دیگر برای ادای عمره. در حال حاضر در مجموع چهار میلیون مسلمان در فرانسه وجود دارد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۹
شیعه کرمانشاه

جمعی از مفتی های محکوم شده به تحمل حمام با آب و صابون

با اجازه شما دوستان عزیز از این پس بجای واژه نا مانوس سلفی از احمق و بجای واژه غریبه وهابی از کودن استفاده می کنم.

با نگاهی به اخبار و مقالات و فتواهای به اصطلاح علمای؟؟؟؟؟این ابو حماقت ها و ابن کودن ها در می بایم که سطح شعور

عقل و دانش آنها در چه حدی است. سالها پیامبر گرامی ما و مولا علی و معصومین ما سعی در هدایت این قوم داشتند.همه جور

ظلم و جهالت این انسان نماهای خبیث را تحمل نمودند.اما آیا می شود که به کودن چیزی را فهماند؟البته خاندان عصمت و طهارت

داری چنان صبر و متانتی بودند که هیچ وقت دست از تلاش برنداشتند. اما امروزه وظیفه ما چیست در مقابل این فرقه ها؟ما که سالهاست

بنا بر روش مولا علی که به دلیل حفظ اسلام 25 سال سکوت نمودند ماهم به فرموده امام خمینی و رهبر عزیزمان تلاش برای وحدت

مسلمین را سر لوحه امورمان قرار داده ایم. اما اکنون از گوشه و کنار می شنویم که این جماعت مجهول الهویه و ناقص العقل هر روز

فتوایی برعلیه شیعیان می دهند فکری به نظرم رسید که برای شما عزیزان مطرح می کنم که دوست دارم نظات شما رو هم بشنوم.حال که

این کودن الدوله ها هرروز برعلیه ما شعار میدهند ما هم بیاییم یک کمپ برایشان بسازیم و از بیابانهای عربستان کوههای افغانستان و پاکستان و از سوریه

و از سیاه چادرهای قطر و غیره همه را جمع  کنیم.توجه کنید جاهایی که نام بردم یک وجه مشترک دارند و آن هم نبود آب کافی است (دلیل ریشهای درازو

صورت های کثیف و مخ های داغ آفتاب خورده)این جماعت دوری از آب و استحمام است .پس در این کمپ جایی درست کنیم که بتوانیم آنها را با شتشو دادن در آب

و نزدیکی با صابون و شامپو حسابی شکنجه کنیم. یا اینکه با هواپیما بشکه اب را برسرشان در همان محل زندگیشان بریزیم .باور کنید اینقدر ضربه روحی و روانی خواهند دید

که حتی ممکن است سازمان حمایت از وحوش هم محکوممان کند.البته اگر همراه بشکه های اب مقداری کف صابون هم باشد برایشان از بمب شیمیایی بدتر خواهد و اثرات مخرب تری

در پی خواهد داشت...... واین ماجرا ادامه دارد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۲:۳۷
شیعه کرمانشاه



بر اثر این حمله، این حرم مطهر هیچ گونه آسیبی ندید اما چهار تن از نیروهای حراستی و حفاظتی این آستان مقدس که به مقابله با تروریست های مسلح پرداختند، به شهادت رسیدند.


به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که بامداد امروز تعدادی فرد مسلح ناشناس به حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در شهر سامرا در شمال عراق حمله کردند.

گفته می شود بر اثر این حمله، این حرم مطهر هیچ گونه آسیبی ندید اما چهار تن از نیروهای حراستی و حفاظتی این آستان مقدس که به مقابله با تروریست های مسلح پرداختند، به شهادت رسیدند.

هنوز آمار و اطلاعات دقیقی از تعداد تروریست های حمله کننده منتشر نشده اما گفته می شود بر اثر این حمله تعدادی از نیروهای حراستی و حفاظتی هم زخمی شدند. افراد به شهادت رسیده از نیروهای ارتش عراق بوده اند.

در همین حال یکی از نیروهای حراستی حرم مطهر اعلام کرد که این تروریست ها تلاش کردند از کوچه پس کوچه های اطراف حرم و از طریق "خیابان بانک" (شارع البنک)، خود را به این مکان مقدس برسانند و عملیاتی تروریستی

انجام دهند اما موفق به این کار نشدند زیرا نیروهای امنیتی و حفاظتی آنان را شناسایی و با آنها مقابله کردند.

وی در ادامه افزود: افراد حمله کننده سه نفر بودند و هر سه نفر به هلاکت رسیدند. آنان با خود بمب دستی و کمربند انتحاری داشتند.
 

  


شایان ذکر است اولین بار در سال 2005 میلادی نیروهای تروریستی القاعده با همکاری نیروهای حزب منحله بعث عراق به این حرم مطهر حمله کرده و با بمب گذاری در آن، حرم امامین عسکریین علیهما السلام

را به طور کامل تخریب کردند.

پس از آن در سال 2007 میلادی نیز برای دومین بار این حرم مطهر مورد حمله قرار گرفت که این بار حمله خمپاره ای بود و به یکی از دو مناره حرم مطهر آسیب وارد شد.

قابل ذکر است، هفته گذشته سخنگوی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام اعلام کرد که بازسازی این حرم مطهر با سرعت ادامه دارد و حدود 90 درصد از بازسازی به پایان رسیده و قرار است تا یک ماه دیگر حرم مطهر رسما افتتاح شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۱:۰۴
شیعه کرمانشاه

حسینیه ی یاد شده از برای برخی افراد تازه شیعه شده بوده و حدود پانزده تن
از آنان بازداشت شده اند و بر پایه ی احکامی از پیش صادر شده که ...

به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

سازمان دیدبان حقوق شیعیان، طی پیامی، سیاست های نژادپرستانه و تبعیض مذهبیِ اعمال شده از سوی دولت مالزی بر ضد شیعیان این کشور را محکوم کرد و متوقف شدن این اقدام های ننگین را خواستار شد؛ اقدام هایی که آزادی اندیشه و اعتقادِ تضمین شده از سوی ادیان آسمانی و قوانین بین المللی را هدف قرار داده است.

گزارشات رسیده حاکی از آن است که نیروهای امنیتی سر تا پا مسلح وابسته به دولت مالزی به یکی از حسینیه ها یورش برده و شماری از نمازگزارانِ شیعی مذهب را بدون هیچ جرمی بازداشت کردند، سپس وسائل موجود در حسینیه را تخریب و پاره ای از آن را مصادره کرده و زیان های مالی فراوانی بر جای گذاشتند.

نماینده ی این سازمان در مالزی ضمن تأیید این مطلب گفت: حسینیه ی یاد شده از برای برخی افراد تازه شیعه شده بوده و حدود پانزده تن از آنان بازداشت شده اند و بر پایه ی احکامی از پیش صادر شده که هیچ یک از معیارهای بی طرفی و حقوق بشر در آن رعایت و لحاظ نشده است، صرفاً به دلیل شیعه بودن شان برخی از آنان به حبس ابد محکوم شده اند.

از این رو سازمان دیدبان حقوق بشر شیعیان از نخست وزیر مالزی و دیگر افراد محوری در دولت مالزی می خواهد تا در سیاست های نژادپرستانه و تبعیض مذهبی خود تجدید نظر کرده، از تبعیت فراخوان های تکفیر یا برنامه های سیاسی که وحدت اسلامی را هدف گرفته اند خودداری کند.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۰
شیعه کرمانشاه



ناگفته نماند، همانطور که از نام خانوادگی این مرجع عالیقدر پیداست، هر دوی آنان از مراجع ایرانی تبار مقیم نجف أشرف بوده اند.
در این تصویر حضرت آیت الله سید "أبوالقاسم خوئی" و حضرت آیت الله سید "عبد الأعلی سبزواری" که هر دو از مراجع عظام تقلید نجف أشرف بودند، دیده می شوند.

قابل ذکر است، حضرت آیت الله سبزواری از شاگران حضرت آیت الله خوئی بود و پس از وفات حضرت آیت الله خوئی، به مدت چند ماه گروهی از ملقدین ایشان از حضرت آیت الله سبزواری تقلید می کردند تا اینکه ایشان نیز چند ماه بعد از استاد خود، دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است این عکس که توسط خبرگزاری "نون" عراق منتشر شد، به سال 1983 میلادی مربوط می شود. همانطور که در تصویر نیز دیده می شود، تاریخ گرفته شدن آن 27/9/1983 میلادی بودده است.

ناگفته نماند، همانطور که از نام خانوادگی این مرجع عالیقدر پیداست، هر دوی آنان از مراجع ایرانی تبار مقیم نجف أشرف بوده اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۲
شیعه کرمانشاه



اما بخشی از نوشته های این برگه ها که قابل خواندن بود، مردم را به ایمان آوردن به این فرد که خود را امام زمان معرفی می کرد، دعوت کرده بود.
به گزارش شیعه آنلاین،‌ اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که نیروهای امنیتی فرودگاه بین المللی قاهره، یک فرد شیاد که مدعی شده بود امام زمان است را بازداشت کردند.

گفته می شود او در سالن فرودگاه راه می رفت و برگه هایی را میان مردم پخش می کرد که مطالب مشکوکی بر روی آن نوشته شده بود.

رسانه های مصری ضمن تأیید این خبر، نوشتند: برخی از عبارت های نوشته شده بر روی برگه های توزیع شده توسط این امام زمان قلابی،‌ عبارت هایی عجیب و غریب و نامفهوم بودند.

این رسانه ها همچنین افزودند:‌ اما بخشی از نوشته های این برگه ها که قابل خواندن بود، مردم را به ایمان آوردن به این فرد که خود را امام زمان معرفی می کرد، دعوت کرده بود.

رسانه های مصری در ادامه نوشتند:‌ بازجویی های اولیه نشان داد که فرد بازداشت شده،‌ 46 سال سن دارد و نامش "بهاء الدین" است. به نظر می رسد او به بیماری روحی روانی مبتلا است بر همین اساس پرونده او برای یک کمیته پزشکی ارسال شد تا مورد بررسی قرار گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۰
شیعه کرمانشاه