شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

عیدی طرح وهابیت در ایران

این اقدام موجب ترویج اندیشه های طایفه ای و تفرقه افکنانه می شود و به وحدت ضربه وارد می کند لذا عامل یا عاملان این گونه اقدامات باید توسط نهادهای امنیتی شناسایی و تدابیر قضائی لازم در حق عامل یا عاملان آن اتخاذ شود.
کرمانشاه نیوز:حدود سه هفته پیش سال جدید خورشیدی آغاز شد. 

یکی از رسم و رسوم متداول در ایران و دیگر کشورهایی که سال جدید خورشیدی و عید نوروز را جشن می گیرند این است که افراد به یکدیگر و به ویژه به کوچک ترها عیدی می دهند.

تصویری که در اینجا مشاهده می شود، نمونه یکی از اسکناس هایی است که اهل سنت در عید نوروز به یکدیگر به عنوان عیدی داده اند.

همان طور که در تصویر نیز مشاهده می شود، مهر سبز رنگی بر روی این اسکناس زده اند که علاوه بر عبارت "سال نو مبارک"، نام "الله" تعالی، حضرت "محمد" صلی الله علیه و آله و سلم،‌ "أبوبکر"، "عمر"، "عثمان" و حضرت أمیرالمؤمنین "علی" علیه السلام نیز بر روی آن هک شده است.

گفتنی است، این اقدام موجب ترویج اندیشه های طایفه ای و تفرقه افکنانه می شود و به وحدت ضربه وارد می کند لذا عامل یا عاملان این گونه اقدامات باید توسط نهادهای امنیتی شناسایی و تدابیر قضائی لازم در حق عامل یا عاملان آن اتخاذ شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۳۹
شیعه کرمانشاه
رهبر القاعده از شورشیان در سوریه خواسته است به نبرد داخلی که باعث کشته شدن نماینده این گروه در سوریه شد، پایان دهند.
 

 

کرمانشاه نیوز:ایمن الظواهری، در پیام صوتی که جمعه در اینترنت پست شد، آنچه را فتنه می نامد، مسئول مرگ ابو خالد الصوری می داند. او یکی از موسسین گروه شورشی احرار الشام بود که در ماه فوریه در یک حمله انتحاری کشته شد.

 

به گزارش صدای آمریکا(VOA)، جبهه النصره وابسته به القاعده، داعش را متهم کرده است که در پشت قتل منصور قرار داشت.

 

به گزارش گروه ناظر بر حقوق بشر در سوریه، در زد وخورد میان گروه های شورشی در سوریه، تاکنون بیش از ۳ هزار نفر در سال جاری کشته شده اند.

 

اصالت پیام الظواهری مستقلا تایید نشده است، اما رویترز می گوید به صدای او شباهت دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۱
شیعه کرمانشاه
این پژوهش آمریکایی جهت بررسی موارد تحریک آمیز مواد درسی مدارس سعودی صورت گرفت که در پایان سال 2012 انجام شده و وزارت خارجه آمریکا نهایتا نتایج و خلاصه این پژوهش را در اثر فشارها منتشر کرد. معاون وزارت خارجه آمریکا "مایکل پوسنر" در سخنانی اعتراف کرد: بیشترین موارد نامناسب مواد درسی مدارس سعودی در برخورد با مذاهب و ادیان دیگر ظاهر می شود.


کرمانشاه نیوز روز جمعه گزارشی از بزرگترین پژوهش آمریکایی در مورد مواد درسی مدارس سعودی منتشر شد. 

این پژوهش آمریکایی جهت بررسی موارد تحریک آمیز مواد درسی مدارس سعودی صورت گرفت  که در پایان سال 2012 به انجام شد و وزارت امور خارجه آمریکا نهایتا نتایج و خلاصه این پژوهش را در اثر فشارها منتشر کرد.

معاون وزارت خارجه آمریکا "مایکل پوسنر" در سخنانی اعتراف کرد: بیشترین موارد نامناسب مواد درسی مدارس سعودی در برخورد با مذاهب و ادیان دیگر ظاهر می شود. 

در ادامه این گزارش آمده است: کتاب های درسی دانش آموزان مدارس سعودی جو عدم بخشش نسبت به دیگران را ایجاد و به خشونت دعوت می کنند، خشونتی که اقلیت های ملی و دینی دیگر را تهدید می کند. 

این پژوهش فقط در سعودی انجام نشده است بلکه در خود آمریکا نیز به وسیله مرکز ادیان و دیپلماسی ملل  و با کمک نیم میلیون دلاری وزارت خارجه این کشور صورت گرفته  است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۲
شیعه کرمانشاه

جنایت هولناک سعودی وحشی در اقدام به قتل یک کارگرهندی

بازهم عربها بازهم وهابی ها باز هم جنایت ؛آیا کشتن یک کارگر هندی هم جهاد است؟آیا حورالعین دارد؟آیا و آیا های دیگر.

کرمانشاه نیوز:

یک روز از جنایت هولناک یک شهروند سعودی که اقدام به قتل یک کارگرد هندی در منطقه سویداء در شهر ریاض می گذرد. 
این جنایت در خیابان و روبروی دیده گان مردم صورت گرفت. برخی از ره گذران به فیلمبرداران آماتور تبدیل شدند و با استفاده از تلفن‌های همراه خود، اقدام به تصویربرداری از صحنه‌های قتل و آپلود آن بر روی یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی کردند. این گونه بود که این جنایت هولناک وضعیتی از ترسو وحشت و سوال‌های فراوان درباره انگیزه قتل به وجود آورد.

جالب این که العربیه مزدور می خواهد به همه القا کند که این شهروند؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟سعودی تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشته و مشکل بیکاری و روانی دارد.و با این مزخرفات

وحشیگری عربها را توجیه کند. آیا مجامع حقوق بشری در خواب هستند؟ننگ بر وهابیون معلوم الحال
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۸
شیعه کرمانشاه

 به گزارشکرمانشاه نیوز:

یکی از آثار دیدنی شهرستان سرپل ذهاب، آستان مقدس احمد بن اسحاق است که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و مهمترین زیارتگاه این شهر به حساب می آید. ساختمان قدیمی این بنا در اثر جنگ ویران شد و هم اکنون بارگاهی باشکوه و متناسب با شخصیت آن بزرگوار برپا شده است.

 

صحن زیبای حرم که در قسمت شرقی آن قرار دارد با درختان زیبای اکالیپتوس در اعیاد مذهبی به عنوان مصلی استفاده می شود. درقسمت دیگری از صحن و اطراف آن قبرستان شهر قرار دارد.
احمد بن اسحاق اشعری قمی، وکیل امام حسن عسکری علیه السلام در قم بود. مسجد امام حسن عسکری علیه السلام در قم (در چهار راه بازار) به دست ایشان و به امر حضرت ساخته شده است.

او از جمله کسانی است که امام قائم (عج) را در طول حیات پدر بزرگوارشان ملاقات کرده است. شیخ طوسی می گوید: “در دوران نیابت نوّاب خاصّه، عدّه ای مورد اعتماد و اطمینان بودند، که از سوی حضرت به وسیله ی نوّاب توقیعاتی برای آنها صادر می شد، یکی از آنها “احمد بن اسحاق” است”.به همین دلیل نزد شیعیان بسیار محترم و عزیز می باشد.در ایام تعطیلات در سفری که به سرپل ذهاب داشتیم و برای زیارت بارگاه مقدس احمد بن اسحاق مشرف شدیم .در حین زیارت متوجه اجرای طرح آرامش بهاری گشتیم و به دو روحانی جوان برخوردیم که یکی با حوصله فراوان مشغول پاسخگویی سوالات مردم بود و دیگری با خوشرویی درحال برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان بود که جا دارد خسته نباشیدی به این عزیزان بگوییم و از سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم بابت اجرای این طرح تشکر کنیم.
  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۳
شیعه کرمانشاه