شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

خشم شدید مولوی عبدالحمید از خبر شیعه آنلاین

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

خشم شدید مولوی عبدالحمید از خبر شیعه آنلاین

چرا هنگامی که فتوای "جهاد نکاح" توسط مفتی تونسی صادر شد و بعد از آن یک مفتی سعودی فتوای "جهاد نکاح با محارم" را صادر کرد، جناب مولوی سکوت کرد و حتی کمترین صحبتی در مورد آن بیان نکرد و به انتقاد از آن نپرداخت؟!
به گزارش شیعه آنلاین، هفته گذشته خبری تحت عنوان «دختران ایرانی که تن به "جهاد نکاح" دادند!» در پایگاه خبری شیعه آنلاین منتشر کردیم.

چند روز بعد از انتشار آن خبر، آیت الله قزوینی از علمای سرشناس شهر مقدس قم که بنیانگذار "شبکه ولایت" است، در اظهاراتی به موضوع این خبر پرداخت و نکاتی درباره آن در شبکه ولایت مطرح کرد.

گویا این خبر و این اظهارات خوشایند مولوی عبدالحمید، چهره سرشناس اهل سنت بلوچستان نبود زیرا وی طی اظهاراتی آیت الله قزوینی را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و اظهارات او را "افترائات توهین آمیز در مورد زنان بلوچ" نامید و خواستار عذرخواهی رسمی قزوینی و شبکه ولایت از قوم بلوچ شد.

مولوی عبدالحمید همچنین سخنان آیت الله قزوینی را در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه دانسته و همگان را از چنین اقداماتی برحذر داشت.

اکنون جا دارد که مولوی عبدالحمید در این باره به چند پرسش پاسخ دهد:

1- چرا انتشار خبر رفتن دختران بلوچ به سوریه برای انجام جهاد نکاح اینقدر جناب مولوی را خشمگین کرد؟! با توجه به اینکه این خبر کاملا درست بوده، بهتر است جناب مولوی به جای خشمگین شدن، از دست این دختران بلوچ خشمگین شوند.

2- پایگاه خبری شیعه آنلاین و سپس آیت الله قزوینی اعلام نکرده اند که همه دختران بلوچ یا تعدادی از دختران بلوچ به نمایندگی از دیگر دختران به جهاد نکاح رفته اند بلکه اعلام کردیم که دخترانی از نزدیکان و هواداران تروریست سرشناس اعدام شده، "عبدالمالک ریگی". بنابراین چرا جناب عبدالحمید ناراحت و خشمگین شده اند؟!

3- درست است اصطلاح "جهاد نکاح" به طور مستقیم در روایات و کتب حدیث اهل سنت بیان نشده اما در کتاب صحیح بخاری روایتی وجود دارد که اساس و پایه فتوای "جهاد نکاح" بوده است. آیا جناب مولوی تاکنون کتاب صحیح بخاری را به طور کامل مطالعه نکرده اند؟!

4- اما آخرین پرسشی که مطرح شده این است که چرا هنگامی که فتوای "جهاد نکاح" توسط مفتی تونسی صادر شد و بعد از آن یک مفتی سعودی فتوای "جهاد نکاح با محارم" را صادر کرد، جناب مولوی سکوت کرد و حتی کمترین صحبتی در مورد آن بیان نکرد و به انتقاد از آن نپرداخت؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی