شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

بازداشت امام زمان قلابی در فرودگاه قاهره

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ



اما بخشی از نوشته های این برگه ها که قابل خواندن بود، مردم را به ایمان آوردن به این فرد که خود را امام زمان معرفی می کرد، دعوت کرده بود.
به گزارش شیعه آنلاین،‌ اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که نیروهای امنیتی فرودگاه بین المللی قاهره، یک فرد شیاد که مدعی شده بود امام زمان است را بازداشت کردند.

گفته می شود او در سالن فرودگاه راه می رفت و برگه هایی را میان مردم پخش می کرد که مطالب مشکوکی بر روی آن نوشته شده بود.

رسانه های مصری ضمن تأیید این خبر، نوشتند: برخی از عبارت های نوشته شده بر روی برگه های توزیع شده توسط این امام زمان قلابی،‌ عبارت هایی عجیب و غریب و نامفهوم بودند.

این رسانه ها همچنین افزودند:‌ اما بخشی از نوشته های این برگه ها که قابل خواندن بود، مردم را به ایمان آوردن به این فرد که خود را امام زمان معرفی می کرد، دعوت کرده بود.

رسانه های مصری در ادامه نوشتند:‌ بازجویی های اولیه نشان داد که فرد بازداشت شده،‌ 46 سال سن دارد و نامش "بهاء الدین" است. به نظر می رسد او به بیماری روحی روانی مبتلا است بر همین اساس پرونده او برای یک کمیته پزشکی ارسال شد تا مورد بررسی قرار گیرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۰
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی