شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه در مهر ماه ۹۳

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ق.ظ


دبیر کنگره فرماندهان، امیران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: این کنگره
در مهر ماه سال ۱۳۹۳ به مدت یک هفته در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


به گزارش سایت خبری کرمانشاه :

 سردار اکبر کرمی در همایش فعالان رسانه این استان که امروز در سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه 9800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و 71 درصد از این شهدا کمتر از 25 سال سن داشته‌اند.

کرمی افزود: 946 زن شهیده از 7600 زن شهیده کشور متعلق به کرمانشاه است و در این استان بیش از 1600 جانباز زن حضور دارند که 31 نفر از این زنان بیش از  70درصد جانبازی دارند.

وی با اشاره به حضور 150 زن امدادگر و رزمنده در این استان افزود: براساس آنچه عنوان شد به فرمایش مقام معظم رهبری، برجسته‌ترین نقش را در دوران دفاع مقدس زنان استان کرمانشاه در میان جامعه زنان کشوری داشته‌اند.

کرمی بیان کرد: در طول دوران دفاع مقدس بیش از 16هزار نفر در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه به شهادت رسیده‌اند و عملیات های زیادی در این استان به‌وقوع پیوسته است.

وی اولین حماسه‌سازی مردم استان را قبل از آغاز دفاع مقدس با حماسه پاوه عنوان کرد و افزود: آخرین حماسه رزمندگان دفاع مقدس نیز در عملیات مرصاد در استان کرمانشاه بود.

دبیر کنگره بزرگ شهدای کرمانشاه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علی‌رغم هزاران بار بمباران شهرهای کرمانشاه، گیلان‌غرب، اسلام‌آباد غرب و کرندغرب حتی یک روز وضعیت فوق‌العاده در کشور و استان اعلام نشد و این درحالی‌ است که در کشورهای همسایه حالت فوق‌العاده هر روز تمدید می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به رونمایی از 10 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در کنگره شهدای کرمانشاه افزود: تاکنون ستادی برای برگزاری این کنگره متشکل از 16 کمیته مختلف تشکیل شده است.

وی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و متعالی‌تر این کنگره نیاز به همکاری با جامعه رسانه داریم و امیدواریم بسیج رسانه، خبرگزاری‌ها و نشریات چاپی مساعدت خوبی با دبیرخانه این کنگره داشته باشند تا رسالت رسانه به منصه ظهور برسد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی