شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

اجرای طرح آرامش بهاری طرحی مفید و بسیار جالب

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ

 به گزارشکرمانشاه نیوز:

یکی از آثار دیدنی شهرستان سرپل ذهاب، آستان مقدس احمد بن اسحاق است که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و مهمترین زیارتگاه این شهر به حساب می آید. ساختمان قدیمی این بنا در اثر جنگ ویران شد و هم اکنون بارگاهی باشکوه و متناسب با شخصیت آن بزرگوار برپا شده است.

 

صحن زیبای حرم که در قسمت شرقی آن قرار دارد با درختان زیبای اکالیپتوس در اعیاد مذهبی به عنوان مصلی استفاده می شود. درقسمت دیگری از صحن و اطراف آن قبرستان شهر قرار دارد.
احمد بن اسحاق اشعری قمی، وکیل امام حسن عسکری علیه السلام در قم بود. مسجد امام حسن عسکری علیه السلام در قم (در چهار راه بازار) به دست ایشان و به امر حضرت ساخته شده است.

او از جمله کسانی است که امام قائم (عج) را در طول حیات پدر بزرگوارشان ملاقات کرده است. شیخ طوسی می گوید: “در دوران نیابت نوّاب خاصّه، عدّه ای مورد اعتماد و اطمینان بودند، که از سوی حضرت به وسیله ی نوّاب توقیعاتی برای آنها صادر می شد، یکی از آنها “احمد بن اسحاق” است”.به همین دلیل نزد شیعیان بسیار محترم و عزیز می باشد.در ایام تعطیلات در سفری که به سرپل ذهاب داشتیم و برای زیارت بارگاه مقدس احمد بن اسحاق مشرف شدیم .در حین زیارت متوجه اجرای طرح آرامش بهاری گشتیم و به دو روحانی جوان برخوردیم که یکی با حوصله فراوان مشغول پاسخگویی سوالات مردم بود و دیگری با خوشرویی درحال برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان بود که جا دارد خسته نباشیدی به این عزیزان بگوییم و از سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم بابت اجرای این طرح تشکر کنیم.
  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۴
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی