شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
این پژوهش آمریکایی جهت بررسی موارد تحریک آمیز مواد درسی مدارس سعودی صورت گرفت که در پایان سال 2012 انجام شده و وزارت خارجه آمریکا نهایتا نتایج و خلاصه این پژوهش را در اثر فشارها منتشر کرد. معاون وزارت خارجه آمریکا "مایکل پوسنر" در سخنانی اعتراف کرد: بیشترین موارد نامناسب مواد درسی مدارس سعودی در برخورد با مذاهب و ادیان دیگر ظاهر می شود.


کرمانشاه نیوز روز جمعه گزارشی از بزرگترین پژوهش آمریکایی در مورد مواد درسی مدارس سعودی منتشر شد. 

این پژوهش آمریکایی جهت بررسی موارد تحریک آمیز مواد درسی مدارس سعودی صورت گرفت  که در پایان سال 2012 به انجام شد و وزارت امور خارجه آمریکا نهایتا نتایج و خلاصه این پژوهش را در اثر فشارها منتشر کرد.

معاون وزارت خارجه آمریکا "مایکل پوسنر" در سخنانی اعتراف کرد: بیشترین موارد نامناسب مواد درسی مدارس سعودی در برخورد با مذاهب و ادیان دیگر ظاهر می شود. 

در ادامه این گزارش آمده است: کتاب های درسی دانش آموزان مدارس سعودی جو عدم بخشش نسبت به دیگران را ایجاد و به خشونت دعوت می کنند، خشونتی که اقلیت های ملی و دینی دیگر را تهدید می کند. 

این پژوهش فقط در سعودی انجام نشده است بلکه در خود آمریکا نیز به وسیله مرکز ادیان و دیپلماسی ملل  و با کمک نیم میلیون دلاری وزارت خارجه این کشور صورت گرفته  است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی