شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

عیدی طرح وهابیت در ایران

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ق.ظ

عیدی طرح وهابیت در ایران

این اقدام موجب ترویج اندیشه های طایفه ای و تفرقه افکنانه می شود و به وحدت ضربه وارد می کند لذا عامل یا عاملان این گونه اقدامات باید توسط نهادهای امنیتی شناسایی و تدابیر قضائی لازم در حق عامل یا عاملان آن اتخاذ شود.
کرمانشاه نیوز:حدود سه هفته پیش سال جدید خورشیدی آغاز شد. 

یکی از رسم و رسوم متداول در ایران و دیگر کشورهایی که سال جدید خورشیدی و عید نوروز را جشن می گیرند این است که افراد به یکدیگر و به ویژه به کوچک ترها عیدی می دهند.

تصویری که در اینجا مشاهده می شود، نمونه یکی از اسکناس هایی است که اهل سنت در عید نوروز به یکدیگر به عنوان عیدی داده اند.

همان طور که در تصویر نیز مشاهده می شود، مهر سبز رنگی بر روی این اسکناس زده اند که علاوه بر عبارت "سال نو مبارک"، نام "الله" تعالی، حضرت "محمد" صلی الله علیه و آله و سلم،‌ "أبوبکر"، "عمر"، "عثمان" و حضرت أمیرالمؤمنین "علی" علیه السلام نیز بر روی آن هک شده است.

گفتنی است، این اقدام موجب ترویج اندیشه های طایفه ای و تفرقه افکنانه می شود و به وحدت ضربه وارد می کند لذا عامل یا عاملان این گونه اقدامات باید توسط نهادهای امنیتی شناسایی و تدابیر قضائی لازم در حق عامل یا عاملان آن اتخاذ شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی