شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

برگزاری مسابقات کشوری قرآن به میزبانی کرمانشاه

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ق.ظ
برگزاری مسابقات کشوری قرآن به میزبانی کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خبر داد.

 

 

 

 

 

کرمانشاه نیوز:نوذر قنبری اظهار داشت: مسابقات کشوری قرآن و عترت طی دو روز در تاریخ 23 و 24 شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می‌شود.

قنبری به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای فراهم کردن مقدمات این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات یک اتفاق مهم فرهنگی است و در رشد و تعالی دینی و اسلامی اساتید و دانشجویان موثر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه از حضور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و خیل عظیم مشتاقان قرآن و عترت از سراسر کشور در این مسابقات خبر داد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات مذکور، هفت کمیته فعال تشکیل شده، تصریح کرد: این مسابقات با حضور 350 برگزیده زن و مرد (اعضای هیئت علمی و دانشجو) از دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، این مسابقات در سه مکان خوابگاه دانشجویی بنت‌الهدی، مسجد الغدیر و تالار علامه امینی آغار می‌شود و مراسم اختتامیه نیز در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه انجام می‌پذیرد.

قنبری گفت: نصب چادرهای عشایری و پخت نان، شیرینی و آش محلی در محل برگزاری مسابقات، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه و بازدید علاقمندان از آثار اسلامی و باستانی این شهر همچون تکیه معاون‌الملک و طاق‌بستان از جمله برنامه‌های جانبی این مسابقات است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی