شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

شیعه کرمانشاه

سایت خبری تحلیلی شیعه کرمانشاه

این سایت قصد دارد با نشر اخبار مقاله مذهب حقه شیعه قدمی خدمتی هر چند کوچک به دوستداران مولا علی انجام داده و با جمع آوری اخبار وهابیون و دشمنان اهداف شوم آنها را
شناسایی و با کمک شما دوستان عزیز چهره این فریب خوردگان را به نسل جوان و نوجوانان
شیعه بشناساند و تبلیغات کثیف این خوارج را خنثی نماید. انشالله

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

بزرگترین اختلاس تاریخ استان در آب و فاضلاب کرمانشاه

شیعه کرمانشاه:مدتی پیش در خبری به اطلاع امت شهید پرور کرمانشاه رساندیم که یک اختلاس در یکی از سازمان های دولتی کرمانشاه صورت گرفته است .پس از درج این خبر عزیزان همشهری بارها تقاضای افشای نام این اداره و متهمین را داشتند که از لحاظ شرعی و قانونی تا تکمیل شدن پرونده نمی شود از متهمین نامی ببریم اما با توجه به صدور قرار مجرمیت برای بعضی از این متهمین تصمیم گرفتیم ضمن کسب اطلاعات بیشتر و برای اینکه خدای ناکرده سوظنی متوجه دیگر ادارات و مدیران خدا شناس آن نشود خبر را به اطلاع شما عزیزان برسانیم .

طبق گزارش خبرنگار ما قرار مجرمیت برای چند تن از متهمین که تخلفات کمتری داشته اند صادر گردیده است.اما برای متهمین اصلی پرونده که یکی از آنها معاونت سابق اداره آب و فاضلاب است با توجه به مبالغ میلیاردی و نجومی سواستفاده مالی آنها این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات است.انشالله با کسب اطلاعات بیشتر در روزهای اینده خبر را تکمیل می کنیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
شیعه کرمانشاه

نظرات  (۷)

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۹ عرفان شهائیان
 طرح خداحافظ تابستان از امروز 18 شهریور شروع می شود و تا پایان تابستان برقرار است . طبق این طرح شما می توانید تبلیغات خود را با قیمت باورنکردنی 10 هزار تومان در ماه در هر جا از سایت دانلودانه به سلیقه خود به نمایش در آورید.

لطفا یه خبری بده . موفق باشی

جزئیات بیشتر در  :  http://downloadane.blog.ir/page/طرح-خداحافظ-تابستان
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۰ بهمن مرادی
باسلام 
گرچه همه میدانند وبه این موضوع واقفنداما لطفا سریعتر گزارشات تکمیلی در اختیار مردم قرار دهید تا این ادم نماهای تازه به دوران رسیده و گدا زاده بیشتر نزد مردم روسیاه وشرمنده شوند
با سلام
امیدواریم زودتر شاهد اشد مجازات برای این تازه به دوران رسیده ها باشیم. بار کج به مقصد نخاهد رسید

باسلام

امیدوارم هر چه زودتر شاهد مجازات این خائنان به مملکت باشیم .

انشاءالله

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۰ صادق شهبازی

باسلام

امید است کسانیکه به بیت المال خیانت می کنند هر چه زودتر به سزای اعمال خود برسند .

۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۲ حاج محمد امین قادری

با سلام

دقیقا نقطه مقابل سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند عده ای همکاری ناجوانمردانه با استکبار دارند چرا باید در این زمان حساس ایران مورد هجوم آمریکا و شرکاء کودک کش قرار گرفته تا بی صفت های ضدمردم به چنین خیانتی دست بزنند. آیا این خیانت به خانواده هایی نیست که درآمد آنها فقط یارانه است ؟

این عمل بی شرمانه خیانت به امام - رهبری - شهدا و مادر شهدا - شهدای قواص دست بسته و جانبازانی که بیش از سی سال روی تخت هستند . از قوه قضائیه خواهش میکنم خیانت کارها را به مردم معرفی نمایند و دادگاه علنی شود تا این حرکت زشت در شهر شهیدان کرمانشاه رواج پیدا نکند و درپایان درود و سلام خدا بر سربازان آقا امام زمان .

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۷ محسن عزیزی

با سلام

لطفاً این روباه صفت ها را به معرفی کنید تا عبرت دیگران شوند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی